Bolyai Matematika Csapatverseny

A Bolyai Matematika Csapatverseny megyei döntőjének 1-6. helyezettje közé került iskolánk 3., 4. és 6. osztályos csapata. 

A 3. osztály két csapata közül az egyik 2. helyezést ért el, a csapat tagjai: Csetényi Hanna, Kalmár Lili, Szabó Gréta, Iváncsik Benett. A másik csapat 3. helyen végzett, a csapat tagjai: Sárközi Alícia Cintia, Mayer Zsombor, Kis Zalán, Pataki Márton.
Felkészítő: Tavasziné Balázs Judit

A 4. osztály csapata 3. helyezést ért el, a csapat tagjai: Deli Dorisz Miléna, Csécsei Csenge Hanna, Fischer Petra Hanna, Bokor Dorottya.
Felkészítő: Volfárt Erna

A 6. osztály csapata 3. helyen végzett, a csapat tagjai: Kiss Ábel, Bachmann Bálint, Benkő Balázs, Lovkovics László.
Felkészítő: Paczur István

Bolyai Anyanyelvi Csapatversenyen

A Bolyai Anyanyelvi Csapatversenyen iskolánk eredményesen szerepelt.

Az 5. évfolyamosok csapata a megyei versenyen 1. helyezést ért el, így bekerült a budapesti országos döntőbe. A csapat tagjai: Illa Balázs, Nagyváradi Áron, Riegl Mia, Vadas Renáta.
Felkészítő: Heller Tünde

A 6. osztályosok csapata a 6. helyen végzett a megyei fordulón. A csapat tagjai: Bachmann Bálint, Császár Kíra, Fehér Nikoletta, Maczkó Máté.
Felkészítő: Tóth Anikó

„LET’S CREATE A MOTIVATING LEARNING ENVIRONMENT „

„LET’S CREATE A MOTIVATING LEARNING ENVIRONMENT ” a címe annak a két éven át tartó Erasmus projektnek, amelyben iskolánk projektpartnerként vesz részt. A programban 6 európai iskola (Portugália, Görögország, Litvánia, Németország, Szlovénia és Magyarország képviseletében a mi iskolánk) jógyakorlatokat, tapasztalatokat, módszereket osztanak meg egymással azzal kapcsolatban, hogyan lehet motiválóbbá tenni a tanulói környezetet a 13-15 éves korosztály számára az iskola falain belül és azon kívül. A program célja, különböző szakmai kompetenciák fejlesztése a tanítás minőségének javítása érdekében. A tanulási környezet olyan tényező, amely befolyásolja a motivációt, az egészséget, a jólétet, a „jóllétet”. Minden iskola bemutat egy példát a helyes gyakorlatra, amely a projekt közös témája. A görög iskola bemutatja a nem konvencionális tanulási környezetben szerzett tapasztalataikat, a német iskola bevált gyakorlatokat és az innovatív IKT-alapú tanulási környezet megteremtésére vonatkozó ötleteket oszt meg a résztvevőkkel. A portugál iskola példákat ad a tanuló központú órákra vonatkozó bevált gyakorlatokra, a magyar iskola pedig megosztja, hogy tanulóik hogyan töltik aktívan szabadidejüket az iskolában. A litván iskola az innovatív iskolai térelrendezésre vonatkozó ötleteket mutat be, a szlovén iskola pedig rendszerszintű megoldásokat ad az iskolai és általában az egészséget elősegítő tevékenységekhez. Mindezekkel a jógyakorlatokkal, tapasztalatokkal személyesen is megismerkedünk, amikor 5-5 napos látogatást teszünk európai partnereinknél. Jövő szeptemberben pedig mi látjuk vendégül a 3 tanulóból és 3 pedagógusból álló szlovén, portugál, görög, litván és német küldöttséget. A projekt az Európai Unió finanszírozásával és támogatásával valósul meg. A kiadványban (közleményben) megjelentek nem szükségszerűen tükrözik az Európai Bizottság nézeteit.